Confuus.

21 november 2013 - Rotterdam, Nederland

Thuis. Lief o

ntvangst gehad. Klaarwakker om 03.00. Nog ritme Asië. Bed warm, puntje van mijn neus koud. Vlucht ging redelijk goed. Rieke op de bank in slaap gevallen. Ligt er nu nog. Asië 30 graden warmer! Pasteitjes van Leonie waren lekker. Dat was het dan. Korter geduurd dan naar toegeleefd. Was heel erg leuk.

Hartelijke groeten en dank je voor jullie belangstelling.

Stop.

1. Sanya:
    Waarom STOP
    Je kan toch gewoon doorgaan met een blog in Nederland.
    Vond het wel leuk!
  2. Laura:
    Welcome backkkk
    Tot snel xxxx
  3. Kees en Tilly:
    21 november 2013
    Welkom terug Abdoul en Rieke, nu nagenieten van alle mooie geniet momenten en vasthouden alle mooie herinneringen!
    Dank je wel dat we jullie belevenissen mee mochten beleven.
    Door alle mee-leven heen zien we Gods Liefde!
    Nogmaals welkom terug!
  4. Anna Ooms:
    21 november 2013
    Fijn dat alles goed is gegaan. Welkom thuis!
  5. Nico & Carin:
    21 november 2013
    Welkom thuis! Het is hier inderdaad koud en guur. Wij hebben nog heel wat blogs van jullie te lezen want de laptop en ipad waren allebei "in de maak". Dat gaan we allemaal op oms gemak doen.Good to have you back !
  6. Hanna:
    21 november 2013
    Haha, lijkt wel een telegram, volgens mij zitten jullie nog in de Azië mote. Maar was erg fijn om jullie weer te zien!
  7. Anneke (moeder van Iris):
    24 november 2013
    Fijn dat jullie weer terug zijn en het zo leuk hebben gehad. Leuke verslagen in te lezen. Ga zo door! Vriendelijke groeten, Anneke
  8. Anneke (moeder van Iris):
    24 november 2013
    Fijn dat jullie weer terug zijn en het zo leuk hebben gehad. Leuke verslagen om te lezen. Ga zo door! Vriendelijke groeten, Anneke